Saturday, October 8, 2016

Jy Kan Ontdek Nuwe En Waardevolle Handel Strategieë Vir Aandele , Futures , Cfd'S - Forex Uit Een Van T

Jy kan ontdek nuwe en waardevolle handel strategieë vir Aandele, Futures, CFD's Forex uit een van die beste in die besigheid & Quot; publieke aandrang weer, 40 Jaar Trading Meester outeur Dag Trader: Jake Bernstein openbaar sy beproefde metodes BEDRYWE Live at die Seminaar & quot;! Melbourne Sondag 1 November - 3 November 2009 (Want ons Maandag sal handel sal ons klaarmaak vroeë oggendure van 3) In Julie 2006 het David Hunt van ADEST geniet bywoning Jake Bernstein se HANDELAARS TAFELRONDE in Chicago VSA en het Hom handel Live. Ons wil om seker te maak ons ​​sprekers loop hul gesprek en kan en handel te doen. Jake geleer sy metodes oor die naweek en dan verhandel lewe voor ons met behulp van die metodes wat hy geleer het. Die markte verhandel soos klok volgens die reëls wat hy ons gegee het. Jake Bernstein het geld Trading by die seminaar. Nou kan jy daar in Australië te leer en sien Jake handel live. & Quot; Die inhoud. my verwagtinge oortref. mark gister se optrede was 'n uitstekende bevestig van hoe doeltreffend 'n paar van jou metodes kan wees & quot; Jason R. professionele handelaar en Hedge Fund Bestuurder September 2006 Geagte Trader: In die 1980's was ek een van die eerste handelaars real-time handel seminare pionier. Nou beplan ek om te breek in 'n nuwe hoë grond! Ek sal die ULTIMATE Real-Time, korttermyn - en Dag-Trading Seminaar bied. My 3-Day Real-Time Dag-Trading Seminaar sal niks aan jou verbeelding te verlaat. Alles wat jy leer sal spesifiek, duidelik, onverskanste en saaklik wees. Nooit weer nie sal jy het om te sit en dink te lank oor wat handel dryf te maak, wanneer om dit te maak, wanneer om te kry in, wanneer om uit te klim, of wanneer om toe te voeg tot jou posisie, of wat tot stilstand kom om te gebruik. Ek sal julle onderrig nie minder nie as 4 Fantastic Korttermyn - en Dag-handel stelsels Op Sondag Maandag sal jy die stelsel seine en reëls te leer. Dan op Maandag, sal ek hierdie stelsels handel as jy kyk en leer. Handel teen my as jy dit waag! Ek sal die regte geld te gebruik en maak REAL ambagte. presies volgens die metodes wat jy sal leer op Saterdag en Sondag. Daar is geen beter manier om te ontdek As 'n veteraan handelaar, leraar van termynkontrakte handel, skrywer van meer as 38 boeke, stelsels ontwikkelaar en mark ontleder, het ek wat werk en wat nie geleer. My ondervinding strek byna vier dekades. Ek het handelaars oor die hele wêreld geleer. As gevolg van hul spesifisiteit en internasionale gewildheid my boeke is vertaal in verskeie tale. Vind uit hoe om dag handel met vertroue en konsekwentheid - bywoon hierdie waardevolle seminaar. Ruimte is streng beperk - first come-first served - geen uitsonderings! Ek behou die reg om toegang te weier om my mededingers. Ten einde jou te voorsien met die intensiewe opleiding Ek bied ek moet die grootte van die klas te beperk. Plek is beperk. Die koste van my super intensiewe 3-dag Real-Time, korttermyn - en Dag-Trading Seminaar is niks in vergelyking met wat ek gesien het mense vra vir seminare waar hulle net een idee geleer! En sy minuut in vergelyking met wat jy kan verloor in die markte as jou onvoorbereid! Jake Bernstein PS Vir My Australiese Studente ek sal 'n tegnologie wat jou toelaat om Seisoene Patrone in die Aussie ASX markaandeel te toets vir die eerste keer ooit openbaar! PPS Dit kom met 'n geen vrae gevra geld terug waarborg - woon tot môre tyd Dag 1 en as jy dink nie sy moeite werd - hand terug al die materiaal en ons sal jou al jou geld terug te gee. Nie van toepassing indien DVD's ontvang voordat seminaar. & Quot; Die meeste handelaars ly algemene denke. In die markte, sal algemene denke jy algemene resultate. GEMEENSKAPLIKE RESULTATE beteken dat jy geld & quot verloor!; --Jake Bernstein 8220; 8230, ek het meer as verdubbel my rekening in minder as 4 months8230; Ek is nog steeds verbaas elke dag hoe my rekening is growing8230; 8221; John C. New Jersey Student by Real Time Trading Seminaar (Bron Jake Bernstein Webwerf) Jake Bernstein is 'n dag Trading en seisoenale Trading Expert op Cycles mark en internasionale beste verkoop skrywer. Ek sal Sit my eie geld op die lyn Ja, ek het vertroue in my metodes. Om jou te wys hoe die metodes werk in real-time Siek handel lewe vir 3 volle dae, terwyl jy kyk. Jy sal sien wat ek geleer het gekom om te lewe voor jou oë. Ek sal geld maak of verloor geld? Daar is geen waarborg, maar jy sal sien presies hoe om al my metodes in werking te stel. Daar is geen beter manier om te leer. Jy sal sien hoe die ambagte is ingestel, hoe hulle sneller en hoe ons volg deur. En, nee, hulle sal nie almal DAG BEDRYWE! Betaal my om julle te leer of te betaal die markte met Verliese Ja. Dit klink hard, maar sy ware. Oor die jare so baie handelaars het gesê: 8220; Jake, ek wens ek het baie jare ago8230 geluister na u, want dit sou vir my gered het uit die neem van so baie onnodige losses8221; of 8220; Ek hou van die seminaar, dit maak my eyes8230; ek net wens ek het geweet al hierdie dinge toe ek die eerste keer begin trading.8221; Lets face it handel isnt maklik en winste is nooit 'n seker dinge maar KENNIS, veral van iemand wat in die markte is in baie verskillende aspekte vir byna 40 jaar, kan jy geweldig help! As jy werklik Die gebruik van die metodes Ek sal jou leer op Saterdag en Sondag, sal ek werklik ambagte op plaas Maandag. Jy sal sien my plaas bestellings en mees importantly - jy weet HOEKOM! Ek sal met behulp van die Genesis Navigator8482; geprojekteer op 'n groot skerm. Jy sal 'n ding nie misloop nie. Of jy aandele, kommoditeite of forex handel, die antwoorde is dieselfde. Jy moet 'n stewige struktuur, 'n effektiewe metode of stelsel en die sielkundige vermoë om alles in werking te stel. Ek sal jou wys hoe die hele proses werk van begin tot einde. Wanneer thedays is oor julle sal verlaat met 'n arsenaal van gereedskap wat sal jou neem na die volgende vlak en ver buite. Wat maak my Seminaar verskil van die res? 100% DOELWIT! Daar sal geen & quot wees; lyk, & quot; kan wees, & quot; 'lyk asof, & quot; of enige van die baie woorde en frases wat gebruik word in feitlik alle ander seminare en deur so baie & quot;. deskundiges & quot; My metodes LAAT NIE VIR ENIGE INTERPRETASIE! jy sal altyd weet wat jou toegang en uitgang strategieë, en jy sal nooit in twyfel oor wat om te doen. Ek respek dui daarop dat as jy interpreteer 'N bedryf of in afwagting van handel dan is jy die deur oopmaak na 'n moontlike fout. Terwyl my metodes sal nie altyd reg wees en hoewel my metodes te neem hul verliese wanneer dit nodig is, sal jy nooit in twyfel oor wanneer om 'n wins te neem of 'n verlies of wat om te doen. My werk is presies, spesifieke, heeltemal objektief, duidelike, bondige, en NIE 'n kwessie van opinie. Voorrade, CFD's Futures, of Forex8230; TRIPLE bonus vir almal teenwoordig $ 2500 in handel gereedskap en stelsels Soos my bonus vir jou, sal jy die volgende kry 8226; 'N totaal nuwe heeltemal objektiewe gerekenariseerde verhandelingstelsel wat loop onder die Genesis8482; Navigator sagteware. Hierdie stelsel sal slegs beskikbaar vir seminaar wees deelnemers en sal nooit aan die publiek beskikbaar. Normaalweg sou dit verkoop vir $ 3500 of meer. 8226; Die Jake Bernstein aanwyser Biblioteek vir Genesis8482; Navigator. hierdie biblioteek automatiseert feitlik al die aanwysers en metodes wat jy sal leer by die 3 dag seminaar. Dit is 'n $ 495 waarde. Net 'n paar van die baie dinge wat jy sal ontdek · Hoe om Day Handel geldeenhede, SP, TBonds en Energie Futures · Risikobestuur - stop verlies Plasing - achterhoede Stop · Kort-Termyn Smeer Trading in Geldeenhede · 6 Spesifieke korttermyn - en Dag-handel stelsels · Die sielkunde van Handel · Hoe om te vind en gebruik Intraday ondersteuning en weerstand · Hoe om voordeel te trek van Fundamentals · Korttermyn - en Dag Trading in Trendless Markte · Hoe om bestellings gebruik tot jou voordeel Daar is niks soos om te leer uit 'n gesoute veteraan - 'n boodskap van Jake Bernstein. Soos jy dalk weet, het ek my eerste handel in die 1970's. Sedertdien het ek het nie net opgehoopte 'n groot hoeveelheid ervaring in die handel, maar ek het ook 'n paar hoogs effektiewe metodes vir verhandeling voorrade en futures ontwikkel. Ek is bly om te sê dat 'n paar van my kliënte sluit in die grootste name in die handel besigheid. Hoekom? Omdat hulle die mark inligting en metodes waardeer ek gee hulle! Of jy nuut is tot die markte, of 'n ervare handelaar, ek glo dat jy aansienlik kan baat vind by die besteding van 3 intensiewe dae met my, leer en my handel metodes illustreer terwyl die markte is oop op Maandag. Ja, dis reg. Ek sal julle onderrig dan sit my eie geld op die lyn wat jy hoe die strategieë werk in reële tyd. Letterlik duisende van die handelaars oor die hele wêreld het my werkswinkels en seminare bygewoon en is lief vir hulle. Die terugvoer is fenomenaal! Trouens, hier is 'n handelsmerk wat veroorsaak word deur slegs een van die 5 metodes Ek sal jou leer by die rondetafel Hoekom 'n bemarker se Rondetafel? In die verlede het my seminare is loop soos klaskamers. Ek leer baie spesifieke, 100% objektief stelsels en metodes. Dan pas ek dit in reële tyd terwyl deelnemers kyk. Die Handelaars Tafelronde (TRT) sal baie anders wees. Nadat jy my metodes op Saterdag en Sondag leer, sal ek julle almal vra om die besluitnemingsproses deel te neem. Hier is nog 'n voorbeeld handel met behulp van een van die metodes wat ek julle leer. Sommige kommentaar van onlangse Jake Bernstein Seminars: Geweldige seminaar! Dankie vir al die goeie info, en hou dit eenvoudig. Hou doen wat jy doen, veral met jou sin vir humor! DW Dankie vir die deel van jou opvoeding met ons. Youve het die wêreld van handel vir ons. Jy is die beste! C Nogmaals dankie vir 'n groot kursus. Elke keer as ek by te woon, kry ek soveel meer. ThanksD Jy is awesome Jake! Thank you so much vir die deel van so baie van jou metodes Alles van die beste! K Thanksyou maak dit maklik om te verstaan. G Absoluut ongelooflik! Hierdie reis het baie interessante van begin het tot einde om die minste te sê. Jy is 'n wonderlike onderwyser en ek het baie gehad. Ek sien uit daarna om u te stuur my eie suksesverhaal e-pos. T Ek was so gelukkig om hier te wees Leer uit die Meester! Dankie vir die deel van die lig! P. J. Dankie vir die super Natuurlik Dit is baie opvoedkundige was. J. Liewe Jake, Dankie vir onbaatsugtig oordra julle wysheid vir ons vir 3 dae. Dit was baie lekker om jou te ontmoet en baie insiggewend vir ons. Ek is veral waardeer jou 8220; simplifying8221; handel vir my. Ek is geneig om dit bemoeilik deur meer as dink. Nogmaals dankie Beste wense


No comments:

Post a Comment